خدایا دوست دارم :)

خرید بک لینک

فقط خداست که …
میشود با دهان بسته صدایش کرد…
میشود با پای شکسته هم به سراغش رفت…
تنها خریداریست که اجناس شکسته را بهتر برمیدارد…
تنهاکسی است که وقتی همه رفتند میماند…
وقتی همه پشت کردند آغوش میگشاید…
وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت میشود…
و تنها سلطانیست که …
دلش با بخشیدن آرام می گیرد، نه با تنبیه کردن…!
همیشه و همه جا …

به خدا باور کن :))...

ما را در سایت به خدا باور کن :)) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: دوشنبه 10 تير 1398 ساعت: 18:18

صفحه بندی